مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-10سياسي

جواد امام: فتاح شخصیت برجسته ای ندارد/ الگوی رفتاری او شبیه احمدی نژاد است


به نظر من حرف ها و رفتار های فتاح تکرار احمدی نژاد است و چیزی بیش از آن نیست؛ چراکه ایشان هیچ ویژگی خاص مدیریتی یا شخصیتی و یا سابقه برجسته ای ندارد.

- لذا به نظر می رسد که الگوی رفتاری ایشان همان رفتار گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، جواد امام فعال سیاسی اصلاح طلب، مدیرعامل بنیاد باران و دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح طلب در خصوص حواشی مباحث مطرح شده از سوی پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در یک برنامه تلویزیونی، گفت: به نظر من این حرف ها و رفتار ها تکرار احمدی نژاد است و چیزی بیش از آن نیست؛ چراکه ایشان هیچ ویژگی خاص مدیریتی یا شخصیتی و یا سابقه برجسته ای ندارد.

لذا به نظر می رسد که الگوی رفتاری ایشان همان رفتار گذشته است.

وی ادامه داد: به نظر من فتاح خودش در آن برنامه به درستی به این موضوعات اشاره کرد؛ چراکه هنوز کسی در خصوص او و این حرف ها اظهارنظر نکرده بود، اما خودش بعد از مطرح کردن این سخنان در این برنامه، گفت که برخی می گویند این رفتارها پوپولیستی است و برای انتخابات 1400 است به نظر من همین جمله از سوی خود ایشان بیشتر از هر چیز نشان دهنده انگیزه های این رویکرد است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه اظهار داشت: از آنجا که معدل معرفی اشخاص برای کاندیداتوری ریاست جمهوری پایین آمده است، تا پیش از این اگرچه برخی گمانه زنی ها وجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد امام: فتاح شخصیت برجسته ای ندارد/ الگوی رفتاری او شبیه احمدی نژاد است

جواد امام: فتاح شخصیت برجسته ای ندارد/ الگوی رفتاری او شبیه احمدی نژاد است