مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-10ورزشي

هنوز بلاتکلیفیم


کشتی گیر سنگین وزن کرمانشاهی بااشاره به رفع نشدن مشکل مالی تیم کرمانشاه برای حضور در لیگ برتر، گفت: امیدواریم این مشکل هرچه سریعتر رفع شود تا کشتی گیران استان هم از بلاتکلیفی خارج شوند.

- ایسنا/کرمانشاه کشتی گیر سنگین وزن کرمانشاهی بااشاره به رفع نشدن مشکل مالی تیم کرمانشاه برای حضور در لیگ برتر، گفت: امیدواریم این مشکل هرچه سریعتر رفع شود تا کشتی گیران استان هم از بلاتکلیفی خارج شوند.

یدالله محبی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز اردوی مجازی ملی پوشان کشتی آزاد، اظهار کرد: باتوجه به تداوم شیوع بیماری کرونا، کادر فنی تیم ملی اخیرا تصمیم گرفتند به منظور حفظ سطح آمادگی ملی پوشان، اردوهای تیم ملی را بصورت مجازی برگزار کنند.

وی تصریح کرد: در این راستا، تمرینات خود را با استفاده اپلیکیشن های تمرینی زیر نظر سرمربی تیم ملی در منزل انجام می دهیم تا افت بدنی پیدا نکنیم.

ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد کشورمان افزود: علیرغم اینکه انجام تمرینات انفرادی و نداشتن حریف تمرینی تاثیر زیادی روی کیفیت تمریناتم گذاشته، اما برای حفظ آمادگی ام با تلاش زیادی تمرینات را ادامه می دهم.

وی در خصوص دیدار اخیر ملی پوشان با کادر فنی هم گفت: این دیدار به منظور پیگیری تمرینات ملی پوشان صورت گرفت و از سوی دیگر اعلام شد که فدراسیون جهانی هنوز زمانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز بلاتکلیفیم

هنوز بلاتکلیفیم