مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-10سياسي

خبرنگاران درمسیرایستادگی مردم وپایداری انقلاب نقش ارزنده ای دارند


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: خبرنگاران به عنوان زبای گویای مردم در مسیر ایستادگی و پایداری آنان و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب نقش خطیر و ارزنده ای دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیدصادق حسینی شامگاه دوشنبه در مراسمی که به همت بسیج رسانه استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: چهل سال پیش رزمندگان در جنگ نابرابر در مقابل دشمنان و متجاوزان به خاک ایران اسلامی مردانه ایستادند و امروز نوبت به خبرنگاران رسیده که پرچم مقابله و مبارزه با استکبار را در دست گرفته و دشمنانی که با تمام امکانات سعی دارند این نظام و انقلاب را مورد هجمه قرار دهند را با روشنگری و آگاهی بخشی خود شکست دهند.

وی افزود: بعد از رهبری که همه ملت ایران ایشان را زبان گویای نظام می دانند، خبرنگاران قرار گرفته اند که نه به عنوان شغل بلکه به عنوان وظیفه نقش افشاگری توطئه و نقشه های دشمنان این نظام را برعهده گرفته اند تا مردم ایران اسلامی بدانند در چه مسیری باید حرکت کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: امروز دشمنان نظام با ایجاد کارتل های تبلیغاتی بزرگ آن هم با امکانات مالی و تجهیزات فراوان جنگ روانی را با بهانه های مختلفی مانند قومیت، فقر، کمبود، بیکاری و دیگر مسائل به راه انداخته اند و اینجاست که خبرنگاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران درمسیرایستادگی مردم وپایداری انقلاب نقش ارزنده ای دارند

خبرنگاران درمسیرایستادگی مردم وپایداری انقلاب نقش ارزنده ای دارند