مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-10اقتصادي

بناهای مسکونی و تجاری غیرمجاز در حال احداث پلمپ می شوند


در راستای پیشگیری از احداث بناهای غیرمجاز در سطح شهر و با هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضایی، بناهای تجاری و مسکونی غیر مجاز در حال احداث پلمپ و در صورت فک پلمپ و ادامه فعالیت، - حشمت اله صیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:  ساخت و ساز غیرمجاز یکی از مهمترین چالش های شهرداری ها در سراسر کشور است که متاسفانه وجود خلاء قانونی باعث شده که شاهد احداث بناهایی در سطح شهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: احداث اینگونه واحدها به دلیل عدم رعایت قوانین فنی و شهرسازی از استحکام کافی برخوردار نیستند.

صیدی بیان کرد: عدم صدور مجوز ساخت برای زمین های قولنامه ای یکی از دلایل ساخت و ساز غیر مجاز بود که در این دوره و با پیگیری های لازم، شرایط صدور مجوز ساخت برای این زمین ها در راستای کاهش ساخت و ساز غیرمجاز بویژه در نواحی منفصل شهری فراهم شد.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات این شهرداری در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر توقیف ماشین آلات عمرانی در حین احداث بنای غیر مجاز بود که از ابتدای امسال 15 دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

 15 دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی توقیف و به پارکینگ منتقل شد   صیدی عنوان کرد: احداث بنای غیرمجاز در قانون تخلف است و شهرداری در برخورد با احداث بناهای غیر مجاز اقدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بناهای مسکونی و تجاری غیرمجاز در حال احداث پلمپ می شوند

بناهای مسکونی و تجاری غیرمجاز در حال احداث پلمپ می شوند