مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:002020-08-10اجتماعي

گزارش «خبرگزاری فارس» از فرهنگسراهای شیراز/ فرهنگسراهایی که کارکردشان مشخص نیست


«خبرگزاری فارس» در این گزارش به جزییات بیشتر برخی از فرهنگسراهای این کلان شهر پرداخته و در آن به ابعادی از گوشه و کنار این اماکن عمومی و فرهنگی می پردازد.

- سرویس فرهنگی خبرگزاری فارس؛ شیراز پیش از این در گزارشی با عنوان متناسب نبودن حجم فعالیت های سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با میزان اعتبارات آن/ فرهنگسراهایی که با نامشان تناسبی ندارند به مفاهیم ابتدایی، کارکردها و آمار کلی از فرهنگسراهای شهرداری شیراز پرداختیم.

خبرگزاری فارس در این گزارش به جزییات بیشتر برخی از فرهنگسراهای این کلان شهر پرداخته و  در آن به ابعادی از گوشه و کنار این اماکن عمومی و فرهنگی می پردازد.

فرهنگسرای دینکان یا مدرسه؟! فارس: فرهنگسرای دینکان در دوره ای به دانشگاه علمی کاربردی و در ادامه به مدرسه ای غیرانتفاعی با قیمتی بسیار ناچیز کرایه داده شده و همچنین مدرسه مساحت بزرگی از پارک اطراف این فرهنگسرا را به عنوان حیاط خود گرفته و حریمی برای خودساخته بوده که خلاف قانون و شرع است.

قابل ذکر است که گفته شده کرایه فرهنگسرا با آن مساحت و امکانات حدود یک چهارم دکه کوچک جلوی آن گرفته می شده است.

  فرهنگسرای دینکان در دوره قبل کرایه داده شده که کاری بسیار غیراصولی بوده و در زمان کرایه دادن این فرهنگسرا در اختیار سازمان فرهنگی شهرداری نبوده است مدیر فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش «خبرگزاری فارس» از فرهنگسراهای شیراز/ فرهنگسراهایی که کارکردشان مشخص نیست

گزارش «خبرگزاری فارس» از فرهنگسراهای شیراز/ فرهنگسراهایی که کارکردشان مشخص نیست