مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 02:502020-08-10پزشكي

چرا جهادی ها کمتر به چشم می آیند؟


گروه های جهادی در صورت اعلام نیاز از سوی مراکز درمانی و رییس دانشکده علوم پزشکی آماده خدمت و فعالیت در جبهه مقابله با کرونا هستند.

- مسئول یکی از گروه های جهادی گفت: گروه های جهادی در صورت اعلام نیاز از سوی مراکز درمانی و رییس دانشکده علوم پزشکی آماده خدمت و فعالیت در جبهه مقابله با کرونا هستند.

خبرگزاری مهر ؛ گروه جامعه: کرونا که آمد همه دست به دست هم دادند تا شکستش دهند از کادر درمان که در مرکز تلاش و همت برای مبارزه با کرونا بودند گرفته تا گروه های مردمی و در رأس آنها گروه های جهادی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا بودند، اما با گذشت دو ماه از وجود کرونا آمار ابتلاء و مرگ و میر کرونایی ها در کشور ما دو رقمی شد و رو به افول رفت و ما شاهد از سرگیری فعالیت های مختلف بودیم؛ تقریباً تمامی مراکز باز شدند و محدودیت های تردد بین شهری لغو شد.

حالا اما مدتی است کرونا دوباره به مچ اندازی افتاده است.

نکته مهم در این میان کمتر دیده شدن شدن حضور گروه های جهادی آن هم در شرایطی است که دوباره حضور و کمک آنها به صورت مشهودی حس می شود و اگر سری به مراکز درمانی بزنید می بینید که این کادر درمان هستند که همچنان به همت و تلاش می پردازند تا در جبهه مقابله با کرونا پیروز شوند اما به راستی چرا حضور گروه های جهادی اینچنین کمرنگ شده است؟ آیا جهادی ها کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا جهادی ها کمتر به چشم می آیند؟

چرا جهادی ها کمتر به چشم می آیند؟