مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 02:302020-08-10سياسي

اختصاص 200 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی در هلیلان


معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی گفت: با توجه به عمق محرومیت در شهرستان هلیلان 200 میلیارد ریال را برای تکمیل پروژه های عمرانی این منطقه تخصیص خواهیم داد.

- ایسنا/ایلام معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی گفت: با توجه به عمق محرومیت در شهرستان هلیلان 200 میلیارد ریال را برای تکمیل پروژه های عمرانی این منطقه تخصیص خواهیم داد.

محسن منصوری در نشست قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان هلیلان، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در دوره جدید مدیریتی بر اساس تاکید مقام معظم رهبری رویکرد خود را پیشرفت و آبادانی مناطق هدف در جهت محرومیت زدایی قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 20 دستگاه فعالیت های محرومیت زدایی را در اقصی نقاط کشور بر عهده دارند، افزود: پراکندگی فعالیت ها و منسجم نبودن برنامه ها باعث شده است تا با وجود انجام کارهای زیاد ، کارهای بر زمین مانده ای نیز وجود داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد علوی ادامه داد: در کشور به استثنای استان سیستان و بلوچستان که 2 شهرستان قصرقند و زهک به عنوان شهرستان هدف بنیاد برای محرومیت زدایی قرار گرفته در سایر استان ها تنها یک شهرستان جزء این برنامه محسوب می شود و در 13 استان نیز هیچ شهرستانی از سوی بنیاد برای اجرای برنامه های محرومیت زدایی تعیین نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی در هلیلان

اختصاص 200 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی در هلیلان