مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 02:302020-08-10اقتصادي

توضیحاتی درباره عرضه نشدن صندوق ETF پالایشی


سازمان برای تشکیل و معرفی مدیر صندوق ETFپالایشی مکاتبات متعددی را با وزارت نفت به انجام رساند، اما هنوز پس از چند ماه اقدامی از سوی آن وزارتخانه انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر صالح درباره اینکه چرا ETF پالایشی یعنی دارا دوم عرضه نشد؟ گفت: بر اساس تبصره 2 قانون بودجه سال 1399 مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله صرفاً توسط دستگاه‌های اجرایی تخصصی که در مورد ETF پالایشی وزارت نفت است امکان پذیر می‌باشد.

از آنجا که مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله توسط دارندگان واحدهای ممتاز همان صندوق که موسسین آن می‌باشند امکان پذیر است، تأسیس و به تبع آن مدیریت صندوق صرفاً بر عهده وزارت نفت می‌باشد.

وی افزود: پس از تصویب هیئت وزیران در فروردین ماه سال جاری مکاتبات متعددی با وزارت نفت انجام شد و طی آن درخواست معرفی مدیر صندوق از آن وزارتخانه گردید با توجه به اینکه پس از گذشت چندین ماه از این موضوع و عدم تأسیس صندوق توسط آن وزارتخانه موضوع توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی در آخرین جلسه هیئت واگذاری که در اواسط مرداد ماه سال جاری برگزار گردید، مطرح شد و او اعلام کرد که پیگیری‌های اینجانب در خصوص معرفی مدیر و رییس صندوق ETF پالایشی توسط وزارت نفت، منجر به نتیجه نشده است و گذر زمان عرضه سهام دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی درباره عرضه نشدن صندوق ETF پالایشی

توضیحاتی درباره عرضه نشدن صندوق ETF پالایشی