مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 02:002020-08-10سياسي

آخرین وضعیت حضور خراسان رضوی در نمایشگاه اکسپو دبی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: شرکت های خراسان رضوی قطعا حضور پرقدرتی در نمایشگاه اکسپو دبی خواهند داشت، اما به دلیل شرایط کرونا در خصوص زمان برگزاری آن بلاتکلیف هستیم.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی مطرح کرد آخرین وضعیت حضور خراسان رضوی در نمایشگاه اکسپو دبی ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: شرکت های خراسان رضوی قطعا حضور پرقدرتی در نمایشگاه اکسپو دبی خواهند داشت، اما به دلیل شرایط کرونا در خصوص زمان برگزاری آن بلاتکلیف هستیم.

علی رسولیان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص حضور خراسان رضوی در نمایشگاه اکسپو دبی، اظهار کرد: از وضعیت برگزاری این نمایشگاه خبر ندارم، اما خراسان رضوی قطعا در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد، ما فضای حضور در این نمایشگاه را به صورت کشوری دریافت می کنیم.

از آن جا که حوزه گردشگری خراسان رضوی وضعیت بسیار خوبی دارد، در زمان سفر مدیرعامل نمایشگاه های کشور با او توافق کردیم تا بخش وسیعی از نمایشگاه اکسپو دبی در اختیار خراسان رضوی باشد.

وی با اشاره به وضعیت شرکت کننده های خراسان رضوی در نمایشگاه اکسپو دبی، تصریح کرد: هنوز زمان تصمیم گیری برای این موضوع نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت حضور خراسان رضوی در نمایشگاه اکسپو دبی

آخرین وضعیت حضور خراسان رضوی در نمایشگاه اکسپو دبی