مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 01:352020-08-10اقتصادي

43 هزار سند علمی در سطح بین المللی به نام جمهوری اسلامی در سال 2020 منتشر شده است


معاون پژوهش و آموزش دانشگاه تربیت مدرس گفت: به رغم تمام موانعی که با روش های مختلف ایجاد شده 43 هزار سند علمی به نام جمهوری اسلامی در سطح بین المللی منتشر شده است.

- گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، فاطمه آشوبی؛آنچه در نظام آموزشی قرن حاضر نقش اساسی و مهم ایفا می کند، توجه به پژوهش است.

و می توان آن را از پایه های اساسی و عمده در توسعه جوامع دانست.

پژوهش و تحقیق در نظام آموزش عالی ایران در راه رسیدن به اهداف خود با آسیب هایی روبه روست ،آسیبهایی که مربوط به فرهنگ ، مدیریت، ساختار، قوانین و برنامه ریزی پژوهشی در ایران است.

به منظور آشنایی با چالش های پژوهش در دانشگاه ها به گفت و گو با یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و آموزش دانشگاه تربیت مدرس نشسته ایم که در ادامه آن را می خوانید.

از مهم ترین مطالبی که در این گفت و گو می بینید توان اقتصادی مؤسسات پژوهشی به خاطر تغییرات نرخ ارز بسیار ضعیف شده است تأمین منابع به روز از طریق پایگاه های اطلاعات دنیا یکی از چالش های پژوهش است 43 هزار سند علمی به نام جمهوری اسلامی در سطح بین المللی منتشر شده است.

پیش بینی می کنیم تا آخر سال 2020 اسناد علمی ایران از 65 هزار سند نیز عبور کند ظرفیت های داخل کشور برای تجهیزات پژوهشی و تامین مواد مورد نیاز پژوهش وجود دارد اما کفاف انجام پژوهش و تحقیق علمی را نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 هزار سند علمی در سطح بین المللی به نام جمهوری اسلامی در سال 2020 منتشر شده است

43 هزار سند علمی در سطح بین المللی به نام جمهوری اسلامی در سال 2020 منتشر شده است