مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 22:052020-08-10پزشكي

تامین منابع اعتباری دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان قلب ساری


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تامین منابع اعتباری دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان قلب ساری خبر داد و گفت: منابع اعتباری برای خرید دستگاه اکسیژن ساز این بیمارستان و دیگر مراکز درمانی استان تامین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در تاریخ دوم مردادماه سال جاری گزارشی با عنوان به شماره افتادن نفس اکسیژن ساز بیمارستان قلب ساری از این رسانه منتشر شده است.

( اینجا بخوانید) در این گزارش به برخی چالش های ایجاد شده در ارتباط با دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان قلب ساری اشاره کرده بودیم.

گزارش منتشر شده به اطلاع معاون وزیر بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دیگر مسؤولان اجرایی استان رسیده بود.

سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز در جمع خبرنگاران از تامین اعتبار برای خرید دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان قلب ساری(فاطمه الزهرا) خبر داد.

وی با اعلام اینکه منابع اعتباری برای خرید دستگاه اکسیژن ساز این بیمارستان و دیگر مراکز درمانی استان تامین شده است، گفت: برنامه ریزی برای انتقال دستگاه در دستور کار قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین از خرید دستگاه سی تی اسکن برای همه مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: این دستگاه ها با توجه به شرایط تاکنون در استان مازندران بیش از 310 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین منابع اعتباری دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان قلب ساری

تامین منابع اعتباری دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان قلب ساری