مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 20:052020-08-10سياسي

ستاری : عمده سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان در حوزه امنیت غذایی است


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: در حال حاضر در حوزه های مختلف سرمایه گذاری می کنیم و قطعاً یکی از مواردی که خیلی در آن سرمایه گذاری خواهیم کرد بحث امنیت غذایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان روز دوشنبه در آیین افتتاح پارک فناوری ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می توانیم به درستی برای دشت بزرگ و حاصل خیز ورامین سرمایه گذاری کنیم و با برنامه ریزی مناسب در پارک فناوری شهرستان ورامین می توان آینده خوبی برای ایران به ارمغان آورد.

وی در ادامه گفت: امسال در حوزه اقتصاد دانش بنیان برنامه های متعددی داریم و تلاش مان بر این است برنامه های مناسبی را در شهرستان ورامین تعریف کنیم.

معاون رییس جمهور ادامه داد: در حال حاضر در حوزه های مختلف سرمایه گذاری می کنیم و قطعاً یکی از حوزه هایی که خیلی در آن سرمایه گذاری خواهیم کرد بحث امنیت غذایی است.

ستاری یادآور شد: تقریباً دو سال است که در موضوع امنیت غذایی ورود پیدا کرده ایم که یکی از بخش های عمده امنیت غذایی هم مربوط به حوزه کشاورزی است و اصلاحاتی باید در این حوزه به وجود آید.

وی خاطرنشان کرد: ورامین پتانسیل ذاتی دارد زیرا مرکز تحقیقات وزارت کشاورزی در این شهرستان بوده و به خاطر زیرساخت هایی که دارد از پتانسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری : عمده سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان در حوزه امنیت غذایی است

ستاری : عمده سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان در حوزه امنیت غذایی است