مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 18:252020-08-10بين الملل

سندرز: کرونا واقعیت های زشت اقتصاد آمریکا را نمایان کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سناتور برنی سندرز نماینده ایالت ورمونت در سنای آمریکا روز دوشنبه در پیامی توییتری با تأکید بر اینکه ثروت اندوزی بی سابقه میلیاردرهای آمریکایی در بحبوحه بحران کرونا واقعیت های زشت اقتصاد آمریکا را نمایان کرده است، - سناتور ارشد آمریکایی با اشاره به اینکه میلیاردر های این کشور طی ماه های اخیر 730 میلیارد دلار به ثروت خود افزوده اند، تأکید کرد که بحران کرونا باعث شده است که واقعیت های زشت اقتصاد آمریکا بیش از پیش نمایان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سناتور برنی سندرز نماینده ایالت ورمونت در سنای آمریکا روز دوشنبه در پیامی توییتری با تأکید بر اینکه ثروت اندوزی بی سابقه میلیاردرهای آمریکایی در بحبوحه بحران کرونا واقعیت های زشت اقتصاد آمریکا را نمایان کرده است، اعلام کرد که اقتصاد این کشور نباید تنها در اختیار طبق ثروتمند باشد.

برنی سندرز در حساب کاربری رسمی خود در توییتر نوشت: این همه گیری [ویروس کرونا] واقعیت های زشت این اقتصاد پر از فریب را نمایان کرده است.

در حالی که خانواده های کارگری طی چند ماه اخیر شغل، سلامت و خانه های خود را از دست داده اند، 467 میلیاردر شاهد افزایش 730 میلیاردی ثروت خود بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز: کرونا واقعیت های زشت اقتصاد آمریکا را نمایان کرد

سندرز: کرونا واقعیت های زشت اقتصاد آمریکا را نمایان کرد