مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 18:202020-08-10سياسي

ماجرای نخ نمای کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش و استخدام های بی ضابطه


آموزش و پرورش سال هاست از عدم ساماندهی نیروی انسانی در این وزارتخانه گلایه مند است و این در شرایطی است که استخدام هایی بر اساس قوانین مجلس، همه ساله دامن گیر این وزارتخانه می شود.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: سال هاست وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش مورد توجه وزرای این وزارتخانه گسترده بوده است؛ آنچه مسؤولان آموزش و پرورش بر آن تقریبا اجماع نظ دارند، این است که این ساماندهی مناسبی از بابت نیروی انسانی این وزارتخانه صورت نگرفته است.

در شرایطی که مسؤولان وزارت آموزش و پرورش از کمبود 197 هزار نیروی انسانی در این وزارتخانه خبر می دهند، نمایندگان مجلس به استخدام و تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس، مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت رأی داده اند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمبود 197 هزار نیروی انسانی در این وزارتخانه، گفت: 5 روش برای تأمین نیروی انسانی خود داریم؛ سالی 60-50 یا 40 هزار بازنشسته در سال های مختلف داریم که از گردونه آموزش و پرورش خارج می شوند؛ حدود 20 هزار نفر را از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب می کنیم که اینها 4 سال آموزش می بینند و بعد وارد چرخه آموزش می شوند؛ بنابراین این 20 هزار نفر هم فعلاً به درد امسال ما نمی خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای نخ نمای کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش و استخدام های بی ضابطه

ماجرای نخ نمای کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش و استخدام های بی ضابطه