مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 18:002020-08-10پزشكي

افزایش احتمال لو رفتن سئوالات کنکور درصورت اجرای پروتکل های جدید وزارت بهداشت


در صورتی که می خواستیم موارد مورد نظر وزارت بهداشت را اجرایی کنیم، اتفاقی می افتاد که خط قرمز ما بود و آن این بود که حتی در صورت تامین فضای کافی و ایجاد فاصله دو متری بین داوطلبان باید سوالات کنکور به 390 شهر ارسال می شد و .

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در صورتی که می خواستیم موارد مورد نظر وزارت بهداشت را اجرایی کنیم، اتفاقی می افتاد که خط قرمز ما بود و آن این بود که حتی در صورت تامین فضای کافی و ایجاد فاصله دو متری بین داوطلبان باید سوالات کنکور به 390 شهر ارسال می شد و در آنجا بر اساس فاصله گذاری جدید پلمب سوالات باز می شد و دفترچه ها مجددا مرتب می شدند که در این صورت احتمال لو رفتن سوالات کنکور افزایش می یافت.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه عصر امروز که با حضور روسای کمیسیون های بهداشت و آموزش مجلس و همچنین وزیر علوم و وزیر بهداشت تشکیل شد، گفت: تصمیم گیری درخصوص تعویق یک ماهه برگزاری کنکور برعهده ستاد مقابله با کرونا گذاشته شد.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته پروتکل های بهداشتی تغییر کرد و وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور سراسری دو شرط گذاشت.

این در حالی بود که سازمان سنجش بسته بندی سوالات کنکور را تمام کرده بود و در مرحله ارسال آن به استان ها و شهرهای محل برگزاری کنکور براساس پروتکل های کارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش احتمال لو رفتن سئوالات کنکور درصورت اجرای پروتکل های جدید وزارت بهداشت

افزایش احتمال لو رفتن سئوالات کنکور درصورت اجرای پروتکل های جدید وزارت بهداشت