مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 17:452020-08-10اقتصادي

در 4 ماهه امسال به اندازه کل سال گذشته کالای اساسی وارد کردیم


معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در چهار ماه نخست امسال به اندازه کل کالای اساسی وارد شده به کشور در سال 1398 کالا وارد کشور شده و از لحاظ موجودی در شرایط مطمئنی به سر می بریم.

- معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در چهار ماه نخست امسال به اندازه کل کالای اساسی وارد شده به کشور در سال 1398 کالا وارد کشور شده و از لحاظ موجودی در شرایط مطمئنی به سر می بریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شاتا، امیر طالبی افزود: در چهار ماهه سال 1399 میزان ورود کالاهای اساسی مانند برنج، روغن و شکر، ترخیص و ذخیره سازی آن از مقدار کل تامین این کالاها در سال 1398 پیشی گرفته است.

وی افزود: برای تأمین کالاهای اساسی از ظرفیت کلیه ی بنادر شمالی و جنوبی استفاده کرده ایم و از نکات قابل توجه این بوده است که بندر شهید بهشتی چابهار نیز برای این کار در سال جاری افزایش فعالیت داشته است.

عضو هیأت مدیره شرکت بازرگانی دولتی ایران اضافه کرد: بندر شهید بهشتی چابهار یکی از مبادی ورودی کالاهای اساسی در سال جاری است که با گسترش فعالیت آن، امسال تا پایان تیرماه میزان کالای وارد شده به کشور از این بندر 10 درصد بیشتر از کل واردات سال گذشته از همین مبداء بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 4 ماهه امسال به اندازه کل سال گذشته کالای اساسی وارد کردیم

در 4 ماهه امسال به اندازه کل سال گذشته کالای اساسی وارد کردیم