مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-10اجتماعي

روایت مدیر مدرسه نشدن فرهنگیان بالای 45 سال


در فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، شرطی وجود داشت که فرهنگیان بالای 45 سال امکان مدیر شدن نداشتند؛ البته این روزها خبر رسیده که این قانون ملغی شده است ولی به این دوره فرایند انتخاب و انتصاب مدیران نمی رسد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: چند سالی است که آموزش و پرورش فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس را با آزمون و مصاحبه انجام می دهد؛ البته این فرایند از بین کسانی است که داوطلب این رده شغلی باشند.

اما نکته اینجاست که مدیر مدرسه شدن، شرایطی دارد و یکی از این شرایط این است که فرهنگیان بالای 45 سال سن امکان حضور در این فرایند را ندارند؛ در این خصوص فرهنگیان، گلایه های مختلفی داشتند که چرا افراد با سابقه و باتجربه امکان حضور در مدیریت مدرسه را پیدا نمی کنند.

بخشنامه ای که حق برخی از فرهنگیان را تضییع کرد حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس 27 تیر امسال در برنامه پرسشگر درباره اینکه افراد در آموزش و پرورش با رسیدن به سن 45 سالگی دیگر نمی توانند به عنوان مدیر مدرسه فعالیت کنند، گفت: متاسفانه این موضوع به مدارس بخشنامه شده است؛ سازمان امور استخدامی مصوب کرده و آموزش و پرورش هم به کل کشور اعلام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مدیر مدرسه نشدن فرهنگیان بالای 45 سال

روایت مدیر مدرسه نشدن فرهنگیان بالای 45 سال