موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 15:002020-08-10سياسي

بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام مهمترین اولویت دشمنان است/امیدآفرینی اولویت خبرنگاران باشد


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: ناامید کردن مردم جز محورهای اصلی دشمن است و بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام به ویژه نهادهای انقلابی اولویت هایی است که دشمنان با جدیت به دنبال آن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جعفر عبدالملکی عصر امروز در مراسم روز خبرنگار که به همت سازمان بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه کردستان در جوار مرقد شهدای گمنام سنندج برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاری یک رسالت و تعهد اجتماعی است و خبرنگاری یک مسئولیت بزرگ و خطیر اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه خبر و خبررسانی ریشه قرآنی دارد، عنوان کرد: پیوست سند توسعه توجه به حوزه اطلاع رسانی و خبرنگاران به عنوان اهرم اصلی در این عرصه است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: خبر تعهد اجتماعی، تولید علم و ثروت را همراه خود دارد از این رو هیچ کشور و سیستمی خود را بی نیاز از خبررسانی نمی دانند.

کردستان تنگه احد انقلاب اسلامی است عبدالملکی افزود: ما در کردستان که به تعبیری تنگه احد انقلاب اسلامی است زندگی می کنیم در تمام کشورها مرزها می توانند هم تهدید و هم فرصت باشند از فرصت مرزی بودن کردستان باید در راستای توسعه استان و کشور بهره گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه قوم ها یک فرصت هستند که بسته به کارکرد رسانه ها می توان از این فرصت در راستای تقویت و تعمیق وحدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام مهمترین اولویت دشمنان است/امیدآفرینی اولویت خبرنگاران باشد

بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام مهمترین اولویت دشمنان است/امیدآفرینی اولویت خبرنگاران باشد