مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:252020-08-10سياسي

60 درصد دانشجویان دانشگاه کوثر بجنورد غیر بومی هستند


رییس دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد گفت: 60درصد از دانشگاه دانشگاه کوثر بجنورد غیر بومی هستند و در حال حاضر از اکثر استان های کشور در این دانشگاه حضور دارند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد گفت: 60درصد از دانشگاه دانشگاه کوثر بجنورد غیر بومی هستند و در حال حاضر از اکثر استان های کشور در این دانشگاه حضور دارند.

علیرضا حسینی، 20 مردادماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، با اشاره به اینکه برای افزایش کد رشته ها در مقاطع ارشد نیاز به خروجی رشته ها در مقطع کارشناسی است، افزود: برای اینکه کد رشته ای در مقطع ارشد اضافه شود نیاز است که چند دوره خروجی آن رشته در مقطع کارشناسی وجود داشته باشد و هیات علمی مربوطه در مرحله استادی باشد.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی نیاز است که در حوزه تحصیلات تکمیلی گام جدی بردارد، اظهار کرد: خراسان شمالی در حوزه تحصیلات تکمیلی باید جدی تر فعالیت کند و تاکنون تحصیلات دانشگاهی در استان ما نوپا بوده اند که باید این حوزه تقویت شود و از دانش آموختگان رشته های مختلف در توسعه استان کمک بگیریم.

حسینی با اشاره به اینکه مدیریت رسانه، مدیریت کسب و کارهای خرد، از جمله رشته هایی هستند که به دنبال تعریف آنان هستیم، افزود: در این حوزه ها با کمبود هیات علمی مواجه هستیم و به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد دانشجویان دانشگاه کوثر بجنورد غیر بومی هستند

60 درصد دانشجویان دانشگاه کوثر بجنورد غیر بومی هستند