مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:152020-08-10سياسي

یوم العباس امسال نماد شعور حسینی در زنجان خواهد شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: امسال یوم العباس نماد شعور حسینی در زنجان خواهد شد و با تدابیر اتخاذ شده، جهت گیری فعالیت ها در راستای کمک مومنانه به جامعه هدف خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان خدابخش مرادی نافچی در کارگروه عزاداری محرم استان اظهار کرد: راهبرد رهبر معظم انقلاب در خصوص عزاداری ماه محرم را مبنای عمل قرار داده ایم.

  وی با بیان اینکه در ابلاغ ستاد ملی مبارزه با ، انتظار می رود رسانه ها، مطبوعات و صدا و سیما همراهی های لازم را داشته باشند.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه در سال جاری پذیرش مهمان در ایام محرم را در زنجان نخواهیم داشت، ادامه داد: ستاد محرم در شهرستان های استان نیز با مسؤولیت فرمانداران برای عملیاتی کردن پروتکل های بهداشتی، تشکیل می شود.

  وی با بیان اینکه در سال جاری برگزاری مراسم تعزیه خوانی در ارمغانخانه نیز انجام نمی شود، افزود: لازم است در هر هیأت عزاداری دست کم 20 نفر همیار و ناظر سلامت که از آموزش های لازم برخوردار می شوند، برای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی سازماندهی شوند.

  گفتنی است؛ همه ساله روز هشتم محرم، دلدادگان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از تمام نقاط کشور و حتی میهمانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم العباس امسال نماد شعور حسینی در زنجان خواهد شد

یوم العباس امسال نماد شعور حسینی در زنجان خواهد شد