مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:052020-08-10ورزشي

برگزاری وبینار آموزشی تخصصی کارآفرینی پروری معلمان


وبینار آموزشی تخصصی کارآفرینی پروری معلمان از مردادماه جاری به صورت مجازی در سایت توان هفت در حال برگزاری است.

- ایسنا/اصفهان وبینار آموزشی تخصصی کارآفرینی پروری معلمان از مردادماه جاری به صورت مجازی در سایت توان هفت در حال برگزاری است.

مدیر خانه جوان با اعلام این خبر، اظهار کرد: اولین دوره جامع کارآفرینی پروری معلمان در کشور با هدف تربیت مربی در عرصه شیوه های آموزشی نوین و کارآفرین پروری به همت تیم تخصصی خانه جوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در پروژه توان هفت آغاز به کار کرد.

فاطمه اکبرزاده اظهار کرد: این دوره شامل 50 ساعت آموزشی در تطبیق پودمان سرفصل های کارآفرینی در هنرستان ها و دبیرستان ها بوده که توسط تیم های کارشناسی این حوزه از جمله موسسات و انجمن های کارآفرینی، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و تیم خانه جوان تدوین شده است.

وی با بیان اینکه محتواهای ارائه شده در این دوره با استانداردهای کشوری مطابقت دارد، افزود: این دوره شامل عناوین مهم، به روز، کاربردی و عملیاتی در حوزه های تیم سازی به واسطه الگوهای رفتارشناسی، کارآفرینی اجتماعی، شیوه های جذب منابع مالی در مدارس، آشنایی با پس انداز اجتماعی و مالی برای کودکان و نوجوانان، آشنایی با شیوه های آموزش مشارکتی در مدارس طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار آموزشی تخصصی کارآفرینی پروری معلمان

برگزاری وبینار آموزشی تخصصی کارآفرینی پروری معلمان