مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 13:552020-08-10سياسي

بیانیه مشترک حزب الله و امل درباره برگزاری مراسم محرم امسال


جنبش امل و حزب الله لبنان با صدور بیانیه مشترکی، خواستار پایبندی به توصیه ها و تاکید های مراجع دینی درباره برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال، - با توجه به شرایط کرونایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، جنبش امل و حزب الله با صدور بیانیه مشترکی، خواستار پایبندی به توصیه ها و تاکید های مراجع دینی درباره مراسم عزاداری محرم امسال با توجه به شرایط کرونایی شدند.

در این بیانیه آمده است: امسال ماه محرم همانند هر سال از راه می رسد و حامل مفاهیم، ارزش های دینی و انسانی است که پایه های آن را سبط رسول اکرم(ص)، سید الشهدا امام حسین (ع) ثبیت کرد تا سالروز واقعه کربلا با تمام حزن مصائب، غم ها و آلامش در یادها زنده بماند؛ واقعه ای که نمونه والای فداکاری را به منظور رهایی انسان ارائه می کند.

جاودانه نگه داشتن مراسم عاشورا مهمترین اتفاق تاریخی است که رسول اکرم (ص) و اهل بیت (ع) به آن توصیه کرده اند.

حزب الله و جنبش امل بیان کردند: امسال براساس توصیه ها و تاکیدهای مراجع دینی برگزاری مراسم عاشورا باید با رعایت اصول بهداشتی و پایبندی به این اصول از سوی محبان و عاشقان امام حسین (ع) باشد؛ زیرا کرونا که کل جهان را دربرگرفته همچنان سیر صعودی داشته و اخیرا در لبنان شیوع خطرناکی پیدا کرده به طوری که تهدیدی جدی برای سلامت و بهداشت افراد و جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مشترک حزب الله و امل درباره برگزاری مراسم محرم امسال

بیانیه مشترک حزب الله و امل درباره برگزاری مراسم محرم امسال