مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 13:452020-08-10ورزشي

دیدار روسای فدراسیون های تنیس و تنیس روی میز با مدیر شبکه سه سیما


روسای فدراسیون های تنیس و تنیس روی میز با مدیر شبکه سه سیما در راستای حمایت رسانه ملی از رشته های راکتی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس و مهرداد علیقارداشی رییس فدراسیونتنیس روی میز با علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در خصوص حمایت رسانه ملی از رشته های راکتی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار بحث و بررسی لازم در خصوص پخش مستقیم رقابت های مختلف رشته های راکتی از جمله تنیس و تنیس روی میز و اختصاص برنامه های ویژه این رشته ها با هدف توسعه و ترویج در بین آحاد مختلف مردم و پیشرفت ابعاد قهرمانی و حرفه ای ورزش های راکتی صورت گرفت.

مدیر شبکه سه سیما در این دیدار با تقدیر از عملکرد فدراسیون های تنیس و تنیس روی میز، در خصوص حمایت رسانه ملی از پرداختن به رشته های راکتی قول مساعد دادند.

این دیدار در راستای برنامه ریزی های مشترک فدراسیون های راکتی صورت گرفت که چندی پیش در جلسه ای با حضور روسای فدراسیون های راکتی که به میزبانی فدراسیون تنیس انجام شد، ارتقا جایگاه این رشته ها در رسانه ملی با هدف توسعه و پیشرفت های بیشتر در ابعاد مختلف مورد تاکید قرار گرفت که منجر به برگزاری جلسه امروز روسای فدراسیون های تنیس و تنیس روی میز با مدیر شبکه سه سیما شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار روسای فدراسیون های تنیس و تنیس روی میز با مدیر شبکه سه سیما

دیدار روسای فدراسیون های تنیس و تنیس روی میز با مدیر شبکه سه سیما