مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 13:102020-08-10اقتصادي

شبکه های استانی صداوسیما مخاطب 60 درصدی دارند/ رتبه اول برای خبر


نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی درباره میزان مخاطبان شبکه های استانی صداوسیما در بهار 1399 نشان می دهد 60٫7 درصد از مردم پای این شبکه ها نشسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی درباره میزان مخاطبان شبکه های استانی و محلی صداوسیما و رضایت آنان از این شبکه ها در بهار 1399 نشان می دهد 60٫7 درصد از مردم پای این شبکه ها نشسته اند و خبر تلویزیون با 78٫3 درصد بیننده و خبر رادیو با 50٫3 درصد شنونده، پرمخاطب ‎ترین قالب برنامه ای پخش شده در این شبکه ها بوده است.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، برنامه های سیمای گرگان توانسته با جذب 77 درصد مخاطب، این شبکه را به پربیننده ترین شبکه استانی تبدیل کند و رادیو سنندج هم با 44٫5 درصد مخاطب در جایگاه پرشنونده ترین رادیوی استانی ایستاده است.

حدود 70٫5 درصد بینندگان شبکه های استانی و محلی از برنامه های این شبکه ها راضی بوده اند و در همین حال، شبکه مهاباد با جلب رضایت 86 درصدی، توانسته بیشترین میزان رضایت مخاطب را از آن خود کند.

مقایسه این نظرسنجی با مدت زمان مشابه پارسال حکایت از آن دارد که میزان بیننده شبکه های استانی و محلی در مقایسه با آمار 59 درصدی بهار سال گذشته 1٫7 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های استانی صداوسیما مخاطب 60 درصدی دارند/ رتبه اول برای خبر

شبکه های استانی صداوسیما مخاطب 60 درصدی دارند/ رتبه اول برای خبر