مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 12:402020-08-10اقتصادي

تجاری سازی 35 هزار دستگاه خودرو در تعطیلات تابستانی ایران خودرو


در پی انتشار تصاویری از پارکینگ ایران خودرو در شبکه های اجتماعی، مدیرعامل این خودروسازی از در دستور کار قرار گرفتن، 35 هزار دستگاه از خودروهای دارای کسری با حمایت وزارت صمت، - در پی انتشار تصاویری از پارکینگ ایران خودرو در شبکه های اجتماعی، مدیرعامل این خودروسازی از در دستور کار قرار گرفتن، 35 هزار دستگاه از خودروهای دارای کسری با حمایت وزارت صمت، گمرک و همکاری زنجیره تامین در هفته آینده، همزمان با تعطیلات تابستانی این خودروسازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشاد مقیمی با رد شائبه احتکار خودرو در پارکینگ گروه صنعتی ایران خودرو گفت: طی دو سال گذشته برخی از افراد به ویژه در فضای مجازی احتکار خودرو توسط خودرو ساز را مطرح کرده اند که این موضوع صحت ندارد.

با وجود اینکه طی دو سال اخیر تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودرو اعمال شده، برای جلوگیری از هدر رفت ظرفیت های تولید و توان نیروی انسانی، با وجود کسری برخی قطعات، تولید را متوقف نکرده ایم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: برخی از قطعات های تک و الکترونیکی به دلیل مشکلات ارزی با تاخیر از گمرک ترخیص شدند؛ بنابراین در این مقطع برای استفاده حداکثری از ظرفیت های تولید و زمان، ناچار به تولید خودروها علیرغم کسری قطعات بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی 35 هزار دستگاه خودرو در تعطیلات تابستانی ایران خودرو

تجاری سازی 35 هزار دستگاه خودرو در تعطیلات تابستانی ایران خودرو