مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 12:302020-08-10اقتصادي

45 میلیارد ریال به پروژه راه سازی آزادشهر-شاهرود اختصاص پیدا کرد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: محور آزادشهر به شاهرود در سال جاری 230 میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون 45 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری در نشست بعد از ظهر دوشنبه بررسی راه ها و پروژه های جاده سازی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه محور شاهرود- آزادشهر در محدوده استان سمنان در سال جاری 230 میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون 45 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است، ابراز کرد: این طرح در چهار قطعه در حال انجام است که ساخت دو قطعه آن به پایان رسیده است.

وی درباره دیگر پروژه راهسازی استان نیز، بیان کرد: 10 کیلومتر از مرحله ساخت قطعه سمنان-فیروزکوه در محدوده استان سمنان و 15 کیلومتر از این جاده در محدوده استان تهران انجام شده و امیدواریم با جذب اعتبارات بهتر شاهد اجرای کامل این طرح باشیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه راه اصلی سمنان-فیروزکوه دارای ظرفیت قانونی تأمین مالی ماده 56 الحاق (1) است، گفت: طرح هایی که ذیل قانون تسریع در تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام کشور قرار می گیرند از طریق فاینانس داخلی و مشارکت عمومی و قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در کنار بودجه 99، دارای حمایت هستند که خوشبختانه این ظرفیت در محور سمنان- فیروز کوه وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 میلیارد ریال به پروژه راه سازی آزادشهر-شاهرود اختصاص پیدا کرد

45 میلیارد ریال به پروژه راه سازی آزادشهر-شاهرود اختصاص پیدا کرد