مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-10اجتماعي

انتقاد از صعود سه هزار کوهنورد و طبیعت گرد درایام کرونا به دماوند


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از حضور حدود 3 هزار کوهنورد و طبیعت گرد در تعطیلات چند روز گذشته در ارتفاعات قله دماوند گلایه کرد.

- جمشید نیکزاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با وجود تداوم شیوع بالای کرونا و وضعیت قرمز شهرستان آمل درخواست شده تا از تجمع های گروهی پرهیز شود، متأسفانه همچنان افراد بی توجه به هشدارهای مسئولان شهرستان در قالب گروه های چند نفره خانوادگی ویا گردشگری و ورزشی اقدام به کوهپیمایی یا صعودهای تابستانه به قله دماوند می کنند.

وی ادامه داد: حضور پرتعداد این حجم افراد علاوه بر ترافیک خودرویی و ظرفیت نداشتن منطقه برای اسکان، متأسفانه پیامدهای آن انتشار و انتقال ویروس کرونا در منطقه خواهد شد.

رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه پیشتر از سوی نهادهای مربوطه هرگونه صعود واعزام های کوهنوردی به علت تداوم شیوع کرونا ممنوع شده بود، از مسئولان فدراسیون کوهنوردی و نیز مسئولان شهرستانی درخواست کرد به طور جدی محدودیت هایی را برای حضور بی مورد برخی افراد در صعودهای کوهنوردی داشته باشند.

نیکزاد اضافه کرد، به طور حتم بسیاری از افرادی که برای کوهنوردی یا صعود به قله دماوند در این شرایط اقدام می کنند، خودسرانه و بدون اخذ مجوز از نهاد خاصی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از صعود سه هزار کوهنورد و طبیعت گرد درایام کرونا به دماوند

انتقاد از صعود سه هزار کوهنورد و طبیعت گرد درایام کرونا به دماوند