مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-10حوادث

‏7 باند تهیه و توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی در ملایر منهدم شد


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از افزایش 40 درصدی انواع کشفیات موادمخدر نسیت به مدت ‏مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: طی چهار ماهه ابتدای سال جاری در زمینه کشف هرویین هشت برابر و در زمینه کشف شیشه نسیت به مدت مشابه سال قبل 18 برابر افزایش داشته ایم.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از افزایش 40 درصدی انواع کشفیات موادمخدر نسیت به مدت ‏مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: طی چهار ماهه ابتدای سال جاری در زمینه کشف هرویین هشت برابر و در زمینه کشف شیشه نسیت به مدت مشابه سال قبل 18 برابر افزایش داشته ایم.

‏ سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی بعد از ظهر سه شنبه 20 مرداد ماه در جمع خبرنگاران، از متلاشی شدن هفت باند تهیه و توزیع موادمخدر سنتی و صنعتی و افزایش یک درصدی دستگیری متهمان در این راستا خبر داد.

وی با اشاره به متلاشی کردن دو باند سه نفره سارقان طلاجات از منزل و کشف کل اموال مسروقه و تحویل آن به مال باختگان، اظهارکرد: در سال جاری تاکنون چهار باند سارق خودرو و داخل خودرو با همکاری کلانتری های سطح شهر شناسایی و متلاشی شد همچنین 10 نفر از محکومین تواری جرائم سرقت دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از کاهش 86 درصدی وقوع قتل در سال جاری نسبت به مدت مشابه شال قبل خبر داد و گفت: یک قاتل فراری که از سال 1390 پس از ارتکاب قتل در شهرهای مختلف به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‏7 باند تهیه و توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی در ملایر منهدم شد

‏7 باند تهیه و توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی در ملایر منهدم شد