مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-10اجتماعي

تمهیدات سازمان تامین اجتماعی برای تمدید مهلت پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص


مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص، به علت مشکلات ناشی از کرونا، تا پایان مرداد ماه 99 خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص، به علت مشکلات ناشی از کرونا، تا پایان مرداد ماه 99 خبر داد.

جعفر سمساری با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به مشکلات ناشی از شیوع کرونا و به منظور حفظ و تداوم بیمه پردازی بیمه شدگان خاص(غیراجباری) و ایجاد تسهیل در این زمینه، مهلت انجام فرایندهای مربوط به انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه متقاضیان و بیمه شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد، ادامه بیمه به طور اختیاری، باربران، خادمین ثابت مساجد، زنبورداران، قالیبافان، بافندگان فرش و شاغلان صنایع دستی شناسه دار، ایرانیان خارج از کشور و اتباع خارجی که در اسفند ماه 98 و فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری خاتمه یافته است، تا پایان مرداد ماه 99 تمدید می شود.

وی گفت: چنانچه درخواستی از نوع بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و زیر شاخه های آن شامل زنان سرپرست خانوار، مددجویان، نویسندگان و .

، ادامه بیمه به طور اختیاری، خادمین ثابت مساجد، زنبورداران و باربران از اول دی ماه سال 98 ثبت شده و به هر دلیلی منجر به عقد قرارداد و پرداخت حق بیمه نشده است، امکان ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات سازمان تامین اجتماعی برای تمدید مهلت پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص

تمهیدات سازمان تامین اجتماعی برای تمدید مهلت پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص