مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:452020-08-10سياسي

برگزاری مسابقات قرآن استان تهران 26 تا 29 تیرماه مجتمع فرهنگی بصیرت


رییس اداره قرآنی اوقاف تهران از برگزاری مسابقات قرآن استان تهران طی روز های 26 تا 29 مرداد ماه در مجتمع فرهنگی بصیرت با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- سیدمهدی شرفی رییس اداره قرآنی اداره کل اوقاف استان تهران در گفت وگو با خبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس از برگزاری مسابقات قرآن استان تهران خبر داد و گفت: این مسابقات طی روزهای 26 تا 29 مرداد ماه در دو بخش برادران و خواهران برگزار می شود.

برگزاری مسابقات خواهران 26 و 27 و مسابقات خواهران 28 و 29 مرداد وی ادامه داد: این مسابقات با برگزاری رقابت خواهران طی روزهای 26 و 27 مهر مرداد ماه آغاز و رقابت برادران در روزهای 28 و 29 همین ماه برگزار می شود.

وی از میزبانی مجتمع فرهنگی بصیرت واقع در حکیمیه تهرانپارس از این رقابت ها خبر داد و گفت: این دوره از رقابت ها در سالن همایش های مجتمع فرهنگی بصیرت برگزار و طی ایام برگزاری همه پروتکل های بهداشتی رعایت خواهد شد.

رعایت همه پروتکل های بهداشتی در سالن مسابقات وی ادامه داد: این سالن 220 نفر گنجایش دارد که ما حداکثر 50 نفر را در آن پذیرش می کنیم، البته اغلب این افراد شرکت کننده هستند و پس از اجرا در مسابقات سالن را ترک می کنند، اما با این حال همه تلاش خود را برای رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر ضدعفونی سالن، جایگاه، میکروفون و همچنین توزیع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات قرآن استان تهران 26 تا 29 تیرماه مجتمع فرهنگی بصیرت

برگزاری مسابقات قرآن استان تهران 26 تا 29 تیرماه مجتمع فرهنگی بصیرت