مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-10سياسي

شهرداری همدان در نصب دکل های مخابراتی قانون را زیرپا گذاشته است


رییس کمیسیون اقتصاد شورای شهر همدان بابیان اینکه نصب دکل مخابراتی در منطقه پردیس همدان غیرقانونی است، گفت: شهرداری همدان باید در اعطای مجوز ساماندهی دکل های مخابراتی طبق قانون عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی ظهر دوشنبه در صحن شورای شهر همدان با اشاره به دستورالعمل تجمیع و ساماندهی دکل های مخابراتی (BTS) و تأکید بر رعایت ضوابط این طرح، گفت: شهرداری مکلف مجوز نصب دکل ها را بر اساس ضوابط موجود و قوانین ابلاغ شده ارائه دهد؛ در حالی که امروز شاهد هستیم نصب دکل های مخابراتی غیرمجاز، امنیت روانی و بهداشتی مردم را زیر سوال می برد.

قراباغی افزود: بررسی این مهم در دوره چهارم شورای شهر همدان به مدت 8 ماه به طول انجامید و در نهایت منجر به تصویب و ابلاغ دستورالعمل آن به شهرداری شد.

وی با تأکید بر اینکه نشست های تخصصی با اپراتورهای مخابراتی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری و همچنین سازمان انرژی اتمی برای چگالی سنجی تشعشع های دکل ها صورت پذیرفت؛ عنوان کرد: بر اساس اظهار نظرات تخصصی، این دکل ها به صورت مستقیم بر روی سلامت مردم مؤثر است و شورای شهر همدان هم برای حفظ بهداشت محیط و سلامت روانی همشهریان به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان در نصب دکل های مخابراتی قانون را زیرپا گذاشته است

شهرداری همدان در نصب دکل های مخابراتی قانون را زیرپا گذاشته است