مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-10اقتصادي

فردیس فقیرترین شهرستان در حوزه ورزشی/سرانه هر نفر 4 سانتی متر است


شهرستان فردیس با جمعیتی بالغ بر 700 هزار نفر که سالانه رشد قابل توجهی را نیز دارد در زمره شهرستان هایی است که با فقر سرانه های ورزشی، فرهنگی، درمانی و آموزشی مواجه هست؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، این شهرستان بدون زیرساخت های لازم با فقر سرانه در حوزه های متعددی برخوردار است، که در این میان می توان به سرانه پایین فضای ورزشی در این شهرستان اشاره کرد.

فضای سرانه ورزشی شهرستان فردیس 4 سانتی متر مربع است.

با توجه به کمبود اعتبارات دولتی برای اجرای پروژه های عمرانی و تامین سرانه های مورد نیاز، مدیریت شهری می تواند  با بهره گیری از ظرفیت های مناسب، نسبت به توسعه امکانات و تأمین سرانه های لازم به ویژه در حوزه ورزشی اقدام کند.

اگرچه در حال حاضر و شرایط کرونا یی، فعالیت های ورزشی  تعطیل است؛  اما این امر  نیاز جمعیت 600 هزار نفری فردیس به توسعه  اماکن ورزشی را کاهش نمی دهد.

مدیریت شهری فردیس طی اقدامی مثبت سوله همجوار مصلای امام خمینی فردیس را که متعلق به شهرداری است، با صرف هزینه  170 میلیون تومان  و امکاناتی از جمله دو تخته تشک کشتی، رینگ بوکس و غیره ،  به سالن چندمنظوره ورزشی تبدیل کرد.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، در آیین افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره مصلی که پیش ازظهر امروز برگزار شد؛ اظهار کرد: امروز بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردیس فقیرترین شهرستان در حوزه ورزشی/سرانه هر نفر 4 سانتی متر است

فردیس فقیرترین شهرستان در حوزه ورزشی/سرانه هر نفر 4 سانتی متر است