مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-10سياسي

پیگیری های کمیته آموزش و پرورش برای اجرای رتبه بندی و قانون جذب معلمان حق التدریس


رییس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش گفت: تعیین تکلیف و درخواست تعدادی از معلمان شاغل در مدارس در قالب نیروهای حق التدریس، خرید خدمات آموزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهدی اسماعیلی با اشاره به تجمع صورت گرفته امروز برخی از معلمان در برابر مجلس، اظهار کرد: بنابر مأموریتی که هیأت رییسه مجلس محول کرد روز گذشته در جمع تجمع کنندگان حاضر شده و شنوای مشکلات و مسائل فرهنگیان عزیز بودم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از تجمع کنندگان نیروهای نهضت سواد آموزی بودند که در آزمون 20 تیرماه شرکت نموده ولی موفق به کسب حدنصاب  قبولی در آزمون نشده بودند که خواستار رفع مشکل خود بودند.

وی یادآور شدند: تاکید و تلاش ما این است که بعد از رسیدگی به خواسته و انتظار چندین ساله این قشر دلسوز و زحمتکش ساماندهی امر بسیار مهم نیروی انسانی آموزش وپرورش در سال های آتی، فقط از طریق دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی به عنوان تنها مرجع و مرکز تامین و تربیت نیروی انسانی باشد.

اسماعیلی ادامه داد: در این تجمع تعدادی از بازنشستگان فرهنگی نیز حضور داشتند که همزمانی بازنشستگی آنان با تاریخ اجرای قانون رتبه بندی معلمان شاغل(98/7/1) و عدم برخورداری از مزایای این قانون را تبعیض در حق خود قلمداد می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های کمیته آموزش و پرورش برای اجرای رتبه بندی و قانون جذب معلمان حق التدریس

پیگیری های کمیته آموزش و پرورش برای اجرای رتبه بندی و قانون جذب معلمان حق التدریس