مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-10سياسي

عزاداری محرم در استان قزوین فقط در فضاهای باز برگزار می شود


معاون سیاسی، امنیتی استانداری قزوین گفت: به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تمامی عزاداری های ماه محرم در استان فقط در فضاهای روباز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر حبیبی در جلسه تبیین دستورالعمل های برگزاری مراسم های عزاداری ماه محرم و صفر که روز دوشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: به گفته امام راحل هرچه داریم از محرم و صفر است و باید در حفظ شئونات و مراسم این ماه همه تلاش خود را به کار گیریم تا این ایام بخوبی برگزار شود.

وی بیان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در نحوه برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان به مصوبات ستاد کرونا در استان پایبند هستیم و برای ما حفظ سلامت عزاداران در اولویت است.

حبیبی تصریح کرد: زنده نگه داشتن شعائر دینی و حفظ اصالت سوگواری ها و عزاداری ها وظیفه دینی همه مردم است و ما نیز تاکید داریم فعالیت هیئت تحت هیچ شرایطی تعطیل نشود اما روش برگزاری به گونه ای است که سلامتی عزاداران حسینی به خطر نیفتد.

وی گفت: کارگروه برگزاری مراسم عزاداری در استان برای برنامه ریزی مدون و مناسب در ایام محرم در استان تشکیل شده و تلاش می کنیم ضوابط بومی سازی در هر منطقه تدوین و ابلاغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری محرم در استان قزوین فقط در فضاهای باز برگزار می شود

عزاداری محرم در استان قزوین فقط در فضاهای باز برگزار می شود