مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-10سياسي

هماهنگی پلیس با دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا برای محرم


جانشین فرمانده ناجا با اشاره به رویکرد پلیس در ایام محرم،گفت: نیروی انتظامی در ماه محرم با دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگ بوده و تمامی برنامه ها را در راستای آرامش و امنیت کشور اجرا خواهد کرد.

- جانشین فرمانده ناجا با اشاره به رویکرد پلیس در ایام محرم،گفت: نیروی انتظامی در ماه محرم با دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگ بوده و تمامی برنامه ها را در راستای آرامش و امنیت کشور اجرا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران استان زنجان در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق و ساماندهی مرزها گفت: پلیس به حکم وظیفه ای که دارد در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر جهش تولید ، راه اندازی قرارگاه مقابله با قاچاق را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به حضور پررنگ پلیس در مرزها و استقرار در گمرکات ، گفت : در این راستا پلیس اقتصادی و پلیس گمرک تشکیل و توفیقات خوبی در زمینه کشف قاچاق و پیشگیری از قاچاق کالاهای مورد نیاز و اساسی در کشور به دست آورده است.

سردار رضایی با تأکید بر تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در پیشگیری از ویروس کرونا تأکید کرد: کالاهایی که در بهداشت و سلامتی مردم نقش دارند جزء کشفیات پلیس بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی پلیس با دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا برای محرم

هماهنگی پلیس با دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا برای محرم