مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-10اقتصادي

درآمد مالیاتی خراسان شمالی به 175 میلیارد تومان رسید


مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی از افزایش 36 درصد درآمدهای این سازمان طی 4 ماه نخست امسال خبر داد و گفت: تا ابتدای مردادماه 175 میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد یوسف یعقوبی نژاد صبح امروز در نشست خبری با اشاره به وضعیت درآمدهای مالیاتی در خراسان شمالی اظهار کرد: طی 4 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با درآمد 175 میلیارد تومانی مالیات، بالغ بر 36 درصد رشد مالیاتی در استان ثبت شده است.

وی همچنین از دستورالعمل اعلام شده نسبت به تعویق تسلیم اظهار نامه های مالیاتی گفت: با توجه به شیوع کرونا و دستورالعمل ها صادرشده از تسلیم اظهارنامه های مالیاتی 2 ماه به تعویق افتاده بود.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی همچنین در ادامه افزود: طی سال گذشته نزدیک به 26 هزار و 700 اظهارنامه شخص حقیقی و حقوقی در استان تسلیم شده که پیش بینی می شود این رقم در سال جاری افزایش یاید.

وی درباره استفاده از فرم ماده 100 به جای اظهارنامه مالیاتی گفت: دستورالعمل جدید اخذ مالیات اجازه می دهد کسانی که جمع فروش کالا یا خدمتشان کمتر از 990 میلیون تومان باشد، به جای تکمیل اظهارنامه مالیاتی، از این روش و بدون بررسی اظهارنامه اقدام به پرداخت مالیات کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد مالیاتی خراسان شمالی به 175 میلیارد تومان رسید

درآمد مالیاتی خراسان شمالی به 175 میلیارد تومان رسید