مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-10اقتصادي

سهم 8 درصدی کسبه بازار از درآمدهای مالیاتی لرستان


مدیرکل امور مالیاتی لرستان با اشاره به سهم 8 درصدی کسبه بازار از درآمدهای مالیاتی استان گفت: این میزان در قیاس با دیگر درآمدهای مالیاتی رقم چشم گیری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی ملکشاهی در دیدار با منوچهر اسبکوه رییس اتاق اصناف لرستان با اشاره به سیاست تسامحی نسبت به مودیان استان، اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی بخاطر شرایط ویژه بازار تاکید بر تساهل با مودیان دارد.

وی به سهم 8 درصدی کسبه بازار از درآمدهای مالیاتی استان اشاره کرد و گفت: این میزان در قیاس با دیگر درآمدهای مالیاتی رقم چشم گیری نیست.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان با اشاره به آخرین فرصت اظهارنامه مالیاتی افراد حقیقی و صاحبان مشاغل تا 31 مردادماه، گفت: ابلاغ الکترونیک و دستورالعمل تبصره ماده 100 منطبق با شرایط اقتصادی استان و پروتکل های بهداشتی کرونا است.

ملکشاهی افزود: ابلاغ الکترونیک مشکلات موجود در خصوص ارسال و ابلاغ اوراق مالیاتی را از بین برده و مودیان می تواند با حذف ساز و کارهای سنتی و نشانه گذاری (تیک زدن) ابلاغ الکترونیک به هنگام پر کردن اظهارنامه از مزایای این فرصت استفاده کنند.

وی با اشاره به احترام سازمان امور مالیاتی به حقوق مودیان، فعال سازی ابلاغ الکترونیکی را منوط به درخواست مودیان دانست که علاوه بر سهولت کار مودی مالیاتی، موجبات فراغ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 8 درصدی کسبه بازار از درآمدهای مالیاتی لرستان

سهم 8 درصدی کسبه بازار از درآمدهای مالیاتی لرستان