مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-10سياسي

کمبود متخصص در بیمارستان های اصفهان در دوران کرونا نداشته ایم


رییس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون با توجه به تعامل بیمارستانهای مختلف، کمبود متخصص در کادر درمانی بیمارستانهای شهر اصفهان نداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی خادمی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اصفهان ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه تأمین سلامت و امنیت دو موضوع مهمی در هر کشور است، اظهار داشت: جامعه پزشکی همگام با یکدیگر به ویژه در شرایط حساس کنونی نقش اساسی در تأمین سلامت جمعه دارند.

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی در خط مقدم مبارزه کرونا و خبرنگاران در خط مقدم اطلاع رسانی هستند، ایثارگری کادر درمانی طی شش ماه گذشته بی بدیل است و از سویی اطلاع رسانی جامعه خبری در این زمینه در کیفیت ارتقای خدمات تأثیرگذار خواهد بود.

کرونا یک ویروس هزار رنگ است رییس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه کرونا یک ویروس هزار رنگ است، تاکید کرد: این احتمال می رود که این ویروس در آینده عوارض دیگری برای مبتلایان نیز داشته باشد.

وی ادامه داد: همان گونه که این روزها بیماری رنگ عوض کرده است و در نتیجه پروتکل های بهداشتی نیز بارها تغییر کرده است عوارض این بیماری و میزان خسارت در آینده نیز مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود متخصص در بیمارستان های اصفهان در دوران کرونا نداشته ایم

کمبود متخصص در بیمارستان های اصفهان در دوران کرونا نداشته ایم