مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-10اجتماعي

ایمن سازی مدارس در یادگیری نسل آینده کشور مؤثر است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: ایمن سازی مدارس همراه با توجه به سبک معماری و زیباسازی فضا، در میزان یادگیری نسل آینده کشور، مؤثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری بعدازظهر امروز در بازدید از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان اظهار کرد: این اداره کل با نسل آینده ساز جامعه سر و کار دارد و فضاهای آموزشی نیز تأثیر مثبت برانگیز و درنتیجه یادگیری دانش آموزان دارد که لازم است علاوه بر مقاوم و ایمن سازی فضا به سبک معماری، آراستگی فضا و خصوصاً ایجاد بستر فیزیکی برای انجام کارهای گروهی توجه شود که جنبه پرورشی نیز دارد.

وی همچنین بر ضرورت به روزرسانی تجهیزات و بهره گیری از فناوری های نو در امر آموزش تأکید کرد و اذعان داشت: این اداره کل در بحث جلب مشارکت های خیرین در امر مدرسه سازی و نوسازی مدارس و در راستای برنامه ها و اهداف دولت و نظام اداری توانسته الگوی مناسبی برای مشارکت و رویکردهای مبتنی بر مردم در جهت بهبود خدمت رسانی بردارد.

معاون استاندار سمنان به پویش آجر به آجر اشاره و ضمن تأیید اصل و اساس این طرح و امر مشارکت در امر خیر مدرسه سازی، گفت: این طرح با قید فرهنگ سازی و اختیاری بودن و با رویکرد جلب مشارکت عمومی مردم به دور از اجبار و موارد مشروط، می تواند در راستای ترویج امر خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی مدارس در یادگیری نسل آینده کشور مؤثر است

ایمن سازی مدارس در یادگیری نسل آینده کشور مؤثر است