مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-10اقتصادي

توضیحات رییس کل بیمه مرکزی در مورد بیمه هواپیمای اوکراینی


طبق گفته رییس کل بیمه مرکزی اگر پرداختی باید در خصوص بیمه هواپیمای اوکراینی انجام شود، باید توسط شرکت هایی که این هواپیما را تحت پوشش قرار داده بودند صورت گیرد که شرکت های ایرانی نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس کل بیمه مرکزی درباره پرداخت خسارت به هواپیمای اوکراینی گفت: این هواپیما توسط شرکت های بیمه ای در اوکراین و اتکایی اروپایی تحت پوشش قرار گرفته بود و شرکت های ایرانی ارتباطی با این موضوع ندارند.

غلامرضا سلیمانی امروز (دوشنبه) در نشست خبری مجازی با خبرنگاران، افزود: اگر پرداختی هم باید در این زمینه انجام شود، باید توسط شرکت هایی که این هواپیما را تحت پوشش قرار داده بودند، صورت گیرد.

رییس کل بیمه مرکزی گفت: در سال گذشته 59 هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید شد و ضریب خسارت هم حدود 89 درصد بوده است.

البته در سطح جهان این ضریب بین 60 تا 65 درصد است.

وی افزود: سرانه حق بیمه در ایران 710 هزار تومان است، این رقم برای میانگین کشورهای پیشرفته 818 دلار است و ما فاصله زیادی با این رقم داریم.

رییس شورای عالی بیمه با اشاره به نرخ دیه 330 میلیون تومانی برای ماه های غیر حرام و 440 میلیون تومانی در ماه های حرام، اظهار داشت: ضریب خسارت در رشته بیمه ثالث برای سال گذشته معادل 109 درصد بود که امیدوار هستیم با تصویب قانون راننده محور شدن رانندگان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس کل بیمه مرکزی در مورد بیمه هواپیمای اوکراینی

توضیحات رییس کل بیمه مرکزی در مورد بیمه هواپیمای اوکراینی