مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-10اجتماعي

مهلت توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی تمدید شد


مهلت توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی تا 22 مرداد ماه تمدید شد.

- مهلت توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی تا 22 مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی روزهای 23 و 24 مرداد برگزار می شود و توزیع کارت ورود به جلسه، برگه راهنما و سایر اطلاعات مربوط به اجرای آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی داوطلبان نیز از روز 19 مرداد آغاز می شود و تا 22 مرداد تمدید شد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی تعداد 81 هزار و 17 نفر در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 99 ثبت نام کرده اند و از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه آزمون و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)، به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی (طی نوبت های صبح و عصر) روزهای پنجشنبه 23 مرداد و جمعه 24 مرداد بر اساس پروتکل های بهداشتی در 35 حوزه امتحانی برگزار می شود.

طبق اعلام وزارت بهداشت، داوطلبان فقط مجاز هستند مداد، پاک کن، کارت شناسایی معتبر و ماسک (و فقط برای 7 رشته مشخص شده ماشین حساب ساده) به همراه داشته باشند.

به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کلیه داوطلبان، افرادی که مبتلا به بیماری کرونا هستند از سایر داوطلبان جدا شده و در فضایی مجزا امتحان خواهند داد و برای حفظ سلامتی، کلیه داوطلبان باید پس از اتمام آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی تمدید شد

مهلت توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی تمدید شد