مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-10پزشكي

اجرای بی خطرسازی پسماندهای مراکز درمانی خصوصی در همدان


رییس نظام پزشکی همدان از اجرای طرح بی خطرسازی پسماندهای مراکز درمانی خصوصی در همدان خبر داد و گفت: عقد قرارداد با شرکت مجری طرح جمع آوری و پسماند جزو الزمات ماست و از پزشکان می خواهیم در این زمینه اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا مدرکیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت اظهار کرد: نقش خبرنگاران در تمام عرصه ها مشهود است، این قشر با اطلاع رسانی و آگاهی می توانند مردم را در شناسایی و احقاق حقوق خود یاری کنند.

وی نقش خبرنگاران حوزه سلامت را در آگاهی دادن به مردم به ویژه در شرایط امروز جامعه نسبت به بیماری کرونا مهم دانست و گفت: رسانه ها یاریگر مجموعه کادر درمان در  اطلاع رسانی  و آگاهی دادن به مردم در رعایت دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و نقش آنها بسیار حائز اهمیت است.

رییس نظام پزشکی همدان با اشاره به احادیثی از امام حسین(ع) که می فرمایند در مدت عمر خود در حفظ و سلامت تن بکوشید افزود: هرکسی باید در حفظ و سلامتی خود بکوشد و مصداق حدیث دوم مدافع سلامت هستند که این روزها بدون چشمداشتی دل خطر از هموطنان خود به خوبی مراقبت می کنند و ما قدردان آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه 6 ماه است همکاران پزشک ما به شدت مشغول ارائه خدمت به مردم هستند و از روز اول نیز پای کار بودند و هیچ وقفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بی خطرسازی پسماندهای مراکز درمانی خصوصی در همدان

اجرای بی خطرسازی پسماندهای مراکز درمانی خصوصی در همدان