مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-10سياسي

ارائه آموزش های مهارت محور به سربازان ارتش در لرستان


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با فنی و حرفه ای لرستان گفت: در این قالب آموزش های مهارت محور به سربازان ارتش در استان ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ دوم مراد خوشکنار امروز دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاران تنویر افکار عمومی و بیان واقعیت ها است، اظهار داشت: خبرنگاران در اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی مردم نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه اثرات اخبار و مطالبی که رسانه ها منتشر می کنند تا مدت ها در جامعه جاری است، تصریح کرد: خبرنگار در واقع یک نیروی مؤثر در جامعه است که در هر زمان و مکانی در اطلاع رسانی و آگاهی عمومی نقش دارند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با تاکید بر اینکه در شرایط بحرانی نیز نقش اساسی خبرنگاران و رسانه ها به وضوح دیده می شود، افزود: در جریان سیل لرستان از نزدیک فعالیت های ارزشمند خبرنگاران در اطلاع رسانی عمومی و بیان عمق حادثه و کمک رسانی ها را دیدیم.

امیر خوشکنار با اشاره به اینکه در جریان سیل، رسانه ملی و خبرگزاری ها لحظه به لحظه با ما همراه بودند و گزارش هایی که ارائه شد نیز نقش بسزایی در گسیل کمک های مردمی به منطقه داشت، گفت: قسمت اعظم آرامشی که به مردم سیل زده تزریق شد، ناشی از فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های مهارت محور به سربازان ارتش در لرستان

ارائه آموزش های مهارت محور به سربازان ارتش در لرستان