مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-10سياسي

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان «حسینی نسب»


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم کبری گودرزی» مادر گرامی شهیدان معزز «سیدعباس، - پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان حسینی نسب معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم کبری گودرزی مادر گرامی شهیدان معزز سیدعباس، سیدحسن و سیدعلی حسینی نسب را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون خانواده محترم شهیدان گرانقدر حسینی نسب سلامٌ علیکم صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم کبری گودرزی مادر گرامی شهیدان معزز سیدعباس، سیدحسن و سیدعلی حسینی نسب را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان «حسینی نسب»

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان «حسینی نسب»