مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-10فناوري

توسعه برنامه ای برای احراز هویت مسافران به روشی نوین


اداره امنیت حمل و نقل آمریکا در حال کار بر روی توسعه یک برنامه یا یک وبسایت است که در این دوران که ویروس کرونا در تمام جهان شیوع پیدا کرده است، - اداره امنیت حمل و نقل آمریکا در حال کار بر روی توسعه یک برنامه یا یک وبسایت است که در این دوران که ویروس کرونا در تمام جهان شیوع پیدا کرده است، احراز و تایید هویتی مسافران به نحوی نوین و امن و بدون استفاده از فناوری بیومتریک یا شناسایی فیزیکی در زمان حال صورت پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش ها استفاده از برنامه های دیجیتالی که به کاربران امکان می دهد اطلاعات و مشخصات شخصی خود را در آن برای احراز و تایید هویت وارد کنند یک ابزار تکنیکی و مناسب برای تشخیص هویت مسافران در این زمان می تواند باشد.

به گفته اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده پیش از شیوع این بیماری صدها مسافر در روز بدون ارائه مدارک شناسایی لازم از پاسگاه های امنیتی عبور می کردند اما حال قصد بر این است که مسافران پیش از گذر از این ایستگاه های بازرسی(security checkpoints) اطلاعات شخصی خود را در برنامه یا وبسایتی وارد کنند.

اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده آمریکا(Transportation Security Administration‎) یکی از ادارات زیرمجموعه وزارت امنیت داخلی ایالات متحده آمریکا که وظیفه حفاظت از مسافران در ایالات متحده آمریکا را بر عهده دارد اکنون تصمیم گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه برنامه ای برای احراز هویت مسافران به روشی نوین

توسعه برنامه ای برای احراز هویت مسافران به روشی نوین