مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-10سياسي

کمک جهاددانشگاهی به جریان صحیح اطلاع رسانی قابل تقدیر است


مسئول روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، مسئول سازمان بسیج رسانه استان و مسئول فضای مجازی سپاه استان از خبرگزاری ایسنا بازدید کردند.

- ایسنا/ایلام مسئول روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، مسئول سازمان بسیج رسانه استان و مسئول فضای مجازی سپاه استان از خبرگزاری ایسنا بازدید کردند.

سید مجتبی عبدالهی مسئول روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این دیدار اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط موجود برگزاری برنامه ای متمرکز به منظور تجلیل از اصحاب فرهیخته رسانه استان امکان پذیر نشد و وظیفه خود دانستیم که به نیابت از اصحاب رسانه با حضور در دفاتر خبرگزاری ها، از تلاش های یکساله این عزیزان قدردانی شود.

وی ضمن قدردانی از فعالیت های خبرگزاری ایسنا، در پوشش اخبار مربوط به فعالیت های سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، تصریح کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی استان با دارا بودن خبرگزاری های دانشجویان ایران(ایسنا) و خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) توانسته است به جریان صحیح اطلاع رسانی کمک های ماندگاری کند.

محمد علی نظری مسئول سازمان بسیج رسانه استان ایلام نیز در این دیدار، با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، اظهار کرد: شیهد صارمی به عنوان یک خبرنگار کار بسیار بزرگی را در عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک جهاددانشگاهی به جریان صحیح اطلاع رسانی قابل تقدیر است

کمک جهاددانشگاهی به جریان صحیح اطلاع رسانی قابل تقدیر است