مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-10بين الملل

ادامه توقیف 18 نفتکش یمنی توسط ائتلاف سعودی


شرکت نفت یمن امروز (دوشنبه) اعلام کرد، ائتلاف عربی 18 نفتکش یمنی را که کشور به آنها نیاز مبرم دارد، همچنان توقیف کرده و سازمان ملل مسؤول نقض های اقتصادی و دزدی دریایی عربستان است.

- شرکت نفت یمن امروز (دوشنبه) اعلام کرد، ائتلاف عربی 18 نفتکش یمنی را که کشور به آنها نیاز مبرم دارد، همچنان توقیف کرده و سازمان ملل مسؤول نقض های اقتصادی و دزدی دریایی عربستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، این شرکت در صنعا گفت، ائتلاف سعودی همچنان 18 نفتکش از جمله چهار کشتی حامل مواد مازوت و گاز شهری و 14 کشتی حامل بنزین و دیزل را توقیف کرده است.

شرکت نفت در ادامه اعلام کرد، مجموع جریمه های ناشی از این مصادره کشتی های سوخت به بیش از 100 میلیون دلار رسیده و رو به افزایش است و مصادره این کشتی ها موجب شده یمنی ها از کاهش قیمت جهانی بورس محروم شوند.

طبق اعلام این شرکت، تلاش های سازمان ملل با تکیه بر اصول شکننده و به دور از آرمان های انسانی موجب شده اعتماد شهروندانی که از تبعات اقتصادی و معیشتی متضرر شده اند، از دست برود.

این شرکت سازمان ملل را مسؤول شراکت کامل با گروه های متجاوز در نقض های اقتصادی و ناشی از ادامه دزدی دریایی و اقدامات مجازات گروهی دانست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه توقیف 18 نفتکش یمنی توسط ائتلاف سعودی

ادامه توقیف 18 نفتکش یمنی توسط ائتلاف سعودی