مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-10فرهنگي

فیلم ساز ایرانی عضو ثابت رویداد سینمایی در الجزایر


نجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «البوابه» حبیب باوی ساجد را به عنوان یکی از اعضای ثابت هیأت گزینش و انتخاب جشنواره معرفی کرد.

  - فیلم ساز ایرانی عضو ثابت رویداد سینمایی در "الجزایر" نجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه البوابه حبیب باوی ساجد را به عنوان یکی از اعضای ثابت هیأت گزینش و انتخاب جشنواره معرفی کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره بین المللی فیلم کوتاه البوابه که در کشور الجزایر برگزار می شود، در کنار دیگر اعضای انتخاب وداوری از کشور مراکش، فرانسه، سودان، تونس، عراق، الجزایر و مصر، حبیب باوی ساجد را به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در این رویداد سینمایی آفریقای عربی برگزیده است.

جشنواره فیلم کوتاه البوابه با آغاز شیوع بیماری کرونا، به منظور حفظ و ایجاد فضای مناسب فیلمسازی برای جوانان، پایان هر ماه بصورت آنلاین برگزار میشود و ماه آوریل سال2021 منتخبی از فیلم های جشنواره در شهر عنابه، شمال شرقی کشور الجزایر با حضور فیلم سازان و اعضای انتخاب و داوری به مدت ده روز برای عموم به نمایش در می آیند.

در ایام برگزاری این جشنواره ورک شاپهای فیلم سازی برگزار میشود و از میان فیلمسازان جوان، پنج فیلم پنج دقیقهای با مشاوره و راهنمایی اعضای هیئت انتخاب و داوری تهیه و تولید می شوند تا چرخه فیلم کوتاه از تئوری به مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم ساز ایرانی عضو ثابت رویداد سینمایی در الجزایر

فیلم ساز ایرانی عضو ثابت رویداد سینمایی در الجزایر