مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-10اقتصادي

ساعت 24 امشب آخرین مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: روند معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به 19 بانک و مؤسسه اعتباری از فردا (بیست و یکم مردادماه) آغاز می شود.

- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: روند معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به 19 بانک و مؤسسه اعتباری از فردا (بیست و یکم مردادماه) آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه با اشاره به زمان معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به بانک ها اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط که نسبت به تکمیل اطلاعات وام اجاره مسکن اقدام کرده اند، این تکمیل اطلاعات تا بیستم مردادماه ادامه دارد.

وی افزود: در همین راستا از بیست و یکم مردادماه معرفی به بانک مطابق اعلام معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی آغاز می شود، تا متقاضیان نسبت به تکمیل پرونده خود در بانک های عامل (17 بانک و 2 مؤسسه اعتباری) مطابق با اعلام بانک مرکزی اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس سهمیه ای که هر بانک دارد، متقاضی می تواند شعبه بانک مورد نظر خود را مشخص کند.

محبت خواه زمان پرداخت تسهیلات وام اجاره را مربوط به سیستم بانکی دانست و افزود: بازپرداخت اقساط این تسهیلات برای تهرانی ها ماهانه 540 هزار تومان و برای کلانشهرها 320 هزار تومان و سایر شهرها 160 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت 24 امشب آخرین مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن

ساعت 24 امشب آخرین مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن