مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-10اقتصادي

پایان مردادماه، آخرین مهلت بهره مندی از مالیات مقطوع


صاحبان مشاغلی که شرایط بهره مندی از مالیات مقطوع را دارند، می بایست تا پایان مردادماه براساس فرم مربوطه مراتب را به سازمان امور مالیاتی کشور اعلام نمایند.

- معاون سازمان امور مالیاتی گفت: صاحبان مشاغلی که شرایط بهره مندی از مالیات مقطوع را دارند، می بایست تا پایان مردادماه براساس فرم مربوطه مراتب را به سازمان امور مالیاتی کشور اعلام نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور مالیاتی، محمد مسیحی، با اشاره به اینکه مردادماه امسال مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و صاحبان مشاغل است، گفت: صاحبان مشاغلی که شرایط بهره مندی از مالیات مقطوع را دارند، می بایست تا پایان مردادماه براساس فرم مربوطه مراتب را به سازمان امور مالیاتی کشور اعلام نمایند.

این مقام مسئول با اشاره به تعیین مالیات مقطوع بابت عملکرد سال 1398 برخی از صاحبان مشاغل، گفت: طبق تفاهم سازمان امور مالیاتی کشور و اصناف کشور و طبق دستورالعمل تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم، صاحبان مشاغلی که مشمول این دستورالعمل هستند، در صورت تکمیل و ارسال فرم مربوطه حداکثر تا پایان مرداد ماه سال 1399، از نگهداری اسناد و مدارک موضوع این قانون و تسلیم اظهارنامه مالیاتی معاف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مردادماه، آخرین مهلت بهره مندی از مالیات مقطوع

پایان مردادماه، آخرین مهلت بهره مندی از مالیات مقطوع